maandag 4 februari 2013

De beller

"Sorry dat ik je zomaar belde. Dat had ik eerst aan je moeten vragen."

Aldus Jasper de enneagrammenjongen, nadat ik eindelijk weer eens had ingelogd op de datingsite.
"Dat was inderdaad niet zo'n handige aktie van je. Beetje creepy."
"Ja, ik was je naam aan het googelen (geef toe, dat doet iedereen) en toen zag ik je telefoonnummer. Ik kon de verleiding niet weerstaan om erachter te komen hoe je stem zou klinken."

Als hij het zo brengt klinkt het al minder creepy en het vleit me natuurlijk dat hij mijn stem wilde horen. We chatten nog wat verder over hoe onze week was en dan valt mijn pc weer eens uit. Een half uur later is hij weer opgestart en kan ik verder met het toch wel amusante gesprek.
"Weet je, ik baal er best van dat je pc de hele tijd uitvalt als we net leuk aan het praten zijn."
"Ja, daar begin ik ondertussen ook een beetje genoeg van te krijgen. Maar ik heb voorlopig nog geen geld voor reparatie/nieuwe pc."
"Oké. Vind je het dan goed als ik je zo weer bel, dan?" vraagt hij heel voorzichtig. Ik twijfel even. Maar waarom ook niet? Hij heeft mijn nummer nu toch en een langer gesprek dan vijf minuten voeren via de pc gaat nu eenmaal niet meer.

Dus installeer ik me op mijn grote ligkussen voor de gaskachel en laat me bellen. Een uur later hangen we pas weer op. Die nacht ga ik slapen met een blij gevoel in mijn buik en kriebels in mijn kruis.


5 opmerkingen:

  1. Chatten is leuk, maar bellen is soms net iets persoonlijker. Benieuwd hoe dit verder loopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'en kriebels in mijn kruis' -> en dat alleen maar door te bellen, lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Hanzie, ook vrouwen hebben reacties,........leuk hé zo nieuwe mensen leren kennen,........geniet van deze fijne periode!!

    BeantwoordenVerwijderen